Klantenservice

Klantenservice

Heb je een vraag of zoek je meer informatie over een onderwerp dat door onze klantenservice dient te worden beantwoord?

 

Hieronder hebben we een overzichtelijk lijst met onderwerpen die wellicht overeenkomen met de informatie of vraag waarnaar je op zoek bent. Kun je je vraag of de informatie niet vinden, kijk dan onder contact.

Bestellen

Bestelling wijzigen
Wanneer een bestelling geplaatst en betaald is kun je deze niet meer wijzigen. Wel kun je de bestelling annuleren en eventueel een nieuwe bestelling doen. Wanneer er onverhoopt een fout in de prijsweergave is geslopen, behoudt winkelbijons.nl het recht om de order te wijzigen of te annuleren. Uiteraard stellen we je hiervan op de hoogte en kun je de bestelling alsnog annuleren.

Stuur direct een e-mail naar onze klantenservice met vermelding van je naam en bestelnummer en we zullen je bestelling annuleren en de betaling binnen 5 werkdagen terugstorten. Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan kun je de geleverde artikelen binnen 30 dagen retourneren.

Bestelling betalen

Betaalmethoden
Om het zo makkelijk mogelijk voor je te maken en om teleurstellingen te voorkomen bieden we je verschillende betaalmethoden aan. Er kan betaald worden met een ruim aanbod aan betaalmethodes. Al deze betaalmethoden worden gefaciliteerd door Mollie een erkend veilig betaalplatform. De belangrijkste en bekendste betaalmethoden zijn:

iDeal
Hierbij wordt je bestelling direct afgerekend via je een koppeling met je eigen bank (naar keuze). Dit proces wordt afgehandeld via Mollie betaalservices.

Creditcard
Voor betaling met een creditcard word je doorverwezen naar de Mollie betaalpagina. De betaalgegevens zullen veilig versleuteld verstuurd worden. Het kan zijn dat de creditcardorganisatie een 3D-secure verificatiecode vraagt. Dit is een code die u bij uw eigen creditcard maatschappij heeft aangevraagd.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Als je bestelling bij Winkelbijons.nl op werkdagen voor 12.30 uur is gedaan dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd. Voor het versturen zijn we afhankelijk van externe vervoersbedrijven. We kunnen daarom niet 100% garanderen dat de bestelling de volgende dag bij je in huis is. Zodra beschikbaar, sturen we je een track & trace link. Hiermee kun je zelf het moment van levering inschatten. De track & trace codes zijn na 17.00 uur online te bekijken, omdat de bestellingen dan bij ons opgehaald worden en door DHL4YOU gescand.

Verzenden en bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als je bestelling bij Winkelbijons.nl op werkdagen voor 12.30 uur is gedaan dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd. Voor het versturen zijn we afhankelijk van externe vervoersbedrijven. We kunnen daarom niet 100% garanderen dat de bestelling de volgende dag bij je in huis is. Zodra beschikbaar, sturen we je een track & trace link. Hiermee kun je zelf het moment van levering inschatten. De track & trace codes zijn na 17.00 uur online te bekijken, omdat de bestellingen dan bij ons opgehaald worden en door DHL4YOU gescand.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 19,95 verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 19,95 betaal je € 6,95 verzendkosten. Wanneer artikelen uit dezelfde bestelling (> € 19,95) een andere levertijd hebben, zullen wij de verzendkosten van de tweede zending voor onze rekening nemen.

Nog vragen? Neem contact met ons op

Contact

Toch nog vragen? Stel ze ons!
Heb je toch nog een vraag die niet is beantwoord? Neem dan contact op met onze klantenservice medewerkers.

Onze klantenservice is per mail en telefonisch beschikbaar op de volgende dagen en tijdstippen:

 

maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00
vrijdag van 9:00 tot 12:00

 

Stuur een mail naar info@winkelbijons.nl of bel 079 36 08 250 onze medewerkers staan tot je beschikking